poniedziałek, 14 lipca 2014

Konkurs Wibo

W ostatnim czasie odważyłam się wziąć udział w konkursie Wibo "kolorowe lato z wibo". Konkurs zakończył się wczoraj, było wiele ciekawych prac i na pewno jury będzie miało w czym wybierać.
Zadaniem konkursowym było przygotowanie letniej stylizacji wraz ze zdjęciem będącym inspiracją do zdobienia, jedna osoba mogła przedstawić swoje 3 propozycje (tak też zrobiłam) :).
Moje pierwsze zdobienie było inspirowane kostiumem kąpielowym wyszukanym w internecie, wykonałam je lakierami Wibo Candy Shop. Poniżej stylizacja jaką przygotowałam na początku, a wkrótce dodam pozostałe :)





Tak wyglądało moje zgłoszenie:


9 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie (jestem ciekawa dwóch pozostałych;)), uwielbiam te piaski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ;) powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna propozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja zdobienia ;-) Jestem ciekawa jak wyszły dwa pozostałe ;-)
    Z konkursami to zawsze mam tak, że albo o nich nie wiem (tak jak teraz, a chętnie bym się zgłosiła) albo zbyt długo zastanawiam się co namalować i czas konkursu mija ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. What a great inspiration and the colors are very pretty, very well done mani!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdobienie, piękne kolory i paski! :))
    A tak poza tym.. śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten róż jest cudowny!!! a zdobienie imponujące ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)