środa, 16 lipca 2014

Konkurs Wibo v3

To już moja ostatnia konkursowa propozycja na lato. Inspiracją była kreacja przygotowana dla Agnieszki Szulim w programie Project Runway.
Użyłam dwóch lakierów złotego piasku Lovely Snow Dust oraz białego Wibo Extreme Nails, o którym zdaje się jeszcze nie miałam okazji nic napisać. Przy pierwszej warstwie lakier bardzo słabo kryje, ale z każdą kolejną warstwą jest coraz lepiej ;) Tak naprawdę wystarczą 2 warstwy, lakier jest rzadki i trzeba uważać żeby nie pozalewać skórek, trzeba też być ostrożnym nakładając warstwy żeby nie były zbyt grube gdyż wtedy wychodzą bąble.
Do wykonania półksiężyców użyłam tasiemek od Wibo Celebrity Nails, chciałam spróbować, ale jak dla mnie jest to gadżet bez którego można się obyć.


Wyniki konkursu już zostały ogłoszone zdobyłam nagrodę pocieszenia co i tak jest miłe bo dziewczyny malowały takie cuda, że nakład pracy w nie włożony musiał zostać odpowiednio nagrodzony.








Moje zgłoszenie z inspiracją:

8 komentarzy:

  1. Mam te półksiężyce, więc może wykombinuję coś podobnego do Twojej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło bardzo ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. When I saw the preview of this mani, I was going wild...I can not find the proper words how much I like it. It looks more than fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne ;) kurcze zapomniałam, że kupiłam te naklejki , muszę za nimi poszperać

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne były te Twoje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)