wtorek, 15 lipca 2014

Konkurs Wibo v2

Kolejne zdobienie jakie przygotowałam biorąc udział w konkursie "kolorowe lato z wibo" jest niezwykle proste i podobnie jak to, które pokazywałam wczoraj (TUTAJ) inspirowane kostiumem kąpielowym. Serdeczny palec został pomalowany białym lakierem, na który później nałożyłam piaski Wibo Candy Shop stosując metodę suchego pędzla. Na pomalowanym białym lakierem Wibo Extreme Nails palcu środkowym przykleiłam cyrkonie, a pozostałe paznokcie pomalowałam piaskami Candy Shop. 
Przygotowując stylizację zawsze biorę pod uwagę czas jej wykonania (ponieważ nie mam go zbyt dużo) i zawsze staram się wymyślić coś co można wykonać dość szybko, dlatego moje zdobienia nie są zbytnio skomplikowane, a poniższe jest tego przykładem :)

 






Zdobienie wraz z inspiracją:

\


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne mani aczkolwiek piasków z wibo nie miałam jeszcze okazji poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cyrkonie mają ciekawe kształty, całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) ładne te piaseczki są ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny świetne zdobienie :)) super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)