środa, 25 czerwca 2014

Perły

W ostatnim czasie kupiłam trochę ozdób do paznokci i jak wcześniej pokazywałam ćwieki TUTAJ tak dziś mam coś mniej popularnego, ale według mnie bardzo eleganckiego i zjawiskowego czyli perły. Kupiłam je bo dla mnie jest to nowość nigdy wcześniej nie używałam perełek i kiedy przyszły i zobaczyłam je na żywo od razu pomyślałam o jakimś delikatnym zdobieniu (tak na początek). Trochę wygląda to jak ślubna stylizacja, w sumie sezon ślubny w pełni więc jeśli jakaś przyszła panna młoda nie ma pomysłu na ślubny manicure to może stanowić jakąś inspirację. Zresztą myślę, że to zdobienie jest na tyle proste i eleganckie, że pasuje na każdą okazję. 
Co do samych perełek to jestem w szoku bo nosiłam je 2 i pół dnia ;) nie oszczędzając ich ani trochę robiłam wszystko, a one dzielnie się trzymały co w moim przypadku jest sukcesem bo zwykle wszystkie ozdoby odpadają mi jeszcze tego samego dnia.













12 komentarzy:

  1. To nie perełki, to perły nie można ich nie zauważyć ;)
    Do ślubnego mani z pewnością się nadadzą. Osobiście kojarzą mi się z kroplami wody na pazurkach.
    Śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pasuje do nich ten nudziak :) Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny ten nudziaczek ;) Perełki pięknie wyglądają, ale ja bym je zaraz pogubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają uroczo, ale nie wiem,czy sama bym się na nie zdecydowała. W porównaniu do ćwieków mocno odstają od płytki paznokcia i pewnie szybko bym je pogubiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zaskakujące jest to, że chociaż rzeczywiście dość mocno odstają to trzymają się całkiem nieźle :)

      Usuń
  5. Wyglądają genialne ale u mnie niezbyt długo utrzymałyby się na paznokciach :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne i też mam takie perełki i właśnie myślę co by tu zrobić ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi perełki do gustu nie przypadły jakoś szczególnie. Sama omijam je szerokim łukiem bo za nic nie mam pomysłu jak je wykorzystać ;-D Zdobienie ładne, delikatne ;-) Co do zdobienia ślubnego - w sumie perełki pasowały by idealnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Simple and incredibly elegant because of those pearls. Wonderful like always!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)