środa, 11 czerwca 2014

Neon splash

Kiedy jakiś czas temu po raz pierwszy zobaczyłam zdobienie wykonane metodą słomkową byłam zachwycona, nie wiem kto wymyślił tą technikę, ale jest świetna. Polega ona na tym, że zwykłą słomkę do picia zanurza się delikatnie w lakierze i energicznie dmucha na paznokcie. Wydaje się banalnie proste i takie miałam podejście kiedy się za to zabierałam. Od razu wiedziałam, że chcę wykorzystać do tego piaski, "genialny" pomysł biorąc pod uwagę, że palce są całe pochlapane i jak wiadomo piaski nie zmywają się tak łatwo więc miałam później sporo zabawy z czyszczeniem. Nigdy wcześniej nie próbowałam tej techniki i nie wiem jak jest w przypadku zwykłych lakierów, ale pewnie też trzeba poświęcić chwilę na doczyszczenie skórek i ogólnie palców :)  Jak zabrałam się za dmuchanie okazało się, że to wcale nie takie hop siup, bo dmuchać to trzeba umieć ;) W zależności od odległości słomki od paznokcia oraz siły z jaką dmuchamy lakier rozbryzguje się w różny sposób i uzyskujemy albo fajne kleksy, albo dziwnie wyglądającą plamę na całym paznokciu, albo wszędzie tylko nie na paznokciu :) Jednak co by nie było ta metoda daje niezły ubaw i co więcej każdy powstały dzięki niej wzór jest inny :)





 





17 komentarzy:

  1. Piaskowe plujki... Genialne ! ♥ :D
    Uwielbiam tą metodę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba, ale jestem za leniwa na to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieje się! Też właśnie noszę Ibizy na paznokciach, świetne są :)
    Mam też taką drobną sugestię - gdybyś w postach jako pierwsze dodawała foto z mani (a nie same buteleczki lakierów) post powinien przyciągnąć większą uwagę Twoich czytelników. Nie wiem co Ty o tym myślisz, ale mnie lepiej patrzy się na listę czytelniczą i kilka w post, gdy wiem, co tam mogę mniej więcej zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź pomyślę nad tym :) Chociaż w moim odczuciu pokazanie np samych buteleczek jest bardziej intrygujące, ale wiadomo każdy może to odbierać inaczej. Jeszcze raz dzięki za sugestię :)

      Usuń
  4. Genialny efekt! Moja każda z 3 prób była totalnie nieudana:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło - baardzo wakacyjnie :) Ale sprzątania po tym zapewne co niemiara :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny manicure. Lakiery z serii Ibiza to piaski? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lakiery Ibiza mają fakturę piaskową, uwielbiam je :)

      Usuń
  7. Wygląda świetnie! Chociaż nie wiem czy zdecydowałabym się na tą technikę z lakierami piaskowymi... Nie są trochę za bardzo nierówne? Po zdjęciach wydaje mi się, że te paznokcie, gdzie użyłaś tej metody słomkowej są strasznie nierówne i odstające miejscami... Wygodnie się nosiło takie mani? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co nie są bardziej chropowate niż te pomalowane tradycyjnie piaskiem, kiedy przejadę palcem po paznokciu fakt czuć niewielkie nierówności, ale w normalnych czynnościach nic takiego nie odczułam, nic nie haczyło więc nosi mi się bardzo przyjemnie i bezproblemowo :)

      Usuń
  8. Wow, super colorful, I like what I see!

    OdpowiedzUsuń
  9. Those colors just pop off my screen, love it!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, niesamowicie daje po oczach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)