czwartek, 5 czerwca 2014

Jeans nails

Ten pomysł miałam w głowie już od dłuższego czasu i w końcu się zebrałam do jego wykonania. Oczywiście efekt końcowy okazał się nieco inny niż to co widziałam oczami wyobraźni, ale i tak jestem zadowolona tym bardziej, że zdobienie jest błyskawiczne w realizacji, a przy tym dość efektowne. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić jest to, że nitki mogłyby być odrobinę bardziej wyraziste, ale Joko był jedynym lakierem w miarę do tego pasującym, a jakoś nie miałam w planach zakupu nowego lakieru ;) W trakcie malowania miałam też rozterkę jak narysować kieszonki i po narysowaniu jednej zmieniłam koncepcję dlatego obie są różne :) Całość zajęła mi jakieś 20 min, a myślę że warto tyle poświęcić tym bardziej, że jak zauważyłam w tym sezonie jeans znów jest w modzie (dużo jeansowych ubrań w sklepach stąd wniosek bo nie śledzę jakoś specjalnie trendów ;) ) więc warto mieć też modne paznokcie ;)
Zapraszam do oglądania :)









 







10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)