niedziela, 29 czerwca 2014

Folkowo

Stylizacja wykonana przy użyciu cienkiego pędzelka oraz lakierów Golden Rose Selective nr 50, China Glaze Highlight Of My Summer, Neon & on & on i Sun of a Peach. 
Zdobienie jest bardzo proste w wykonaniu, wymaga jedynie poświęcenia odrobiny czasu i cierpliwości ;) Zestawienie kolorystyczne wywołało u mnie skojarzenie z folkowym motywem stąd tytuł posta, a neony China Glaze cudownie prezentują się na czarnym tle. To jedno ze zdobień, z którego jestem bardzo zadowolona! :D















15 komentarzy:

  1. Świetny manicure. Bardzo mi się podoba. Chciałabym mieć takie paznokcie, ach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A do paznokci polecam Ci odżywkę Eveline :)

      Usuń
  2. Wow! Jest mega! Bardzo mi się podoba taki manicure!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie ci wyszedł ten kwiatowy motyw na czarnym tle.
    Rzeczywiście jest folkowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely color combination and the flowers are adorable!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny folk wyszedł..kwiatuszki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Tobie wyszły te kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdobienie! Podziwiam cierpliwość do zdobienia lakierami :D
    Poza tym, masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę! To zdobienie jest zdecydowanie świetne! ;-) Chciałabym umieć tak ozdobić swoje pazurki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! podoba mi się dobór kolorów, no i kwiatuszki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi te kwiaty kojarzą się z tropikami ;D świetne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie i do tego chinki, moje ulubione!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)