wtorek, 17 czerwca 2014

Deser truskawkowy

Zdobienie jakie dzisiaj przygotowałam przypomina mi trochę truskawki z bitą śmietaną. Lakier Golden Rose Jolly Jewels nr 109 mam już od kilku miesięcy i od samego początku bardzo mi się podoba, ale wciąż nie wiedziałam jak go pokazać, aż do dziś. Używając ten lakier bez bazy trzeba się liczyć z tym, że konieczne będzie nałożenie kilku warstw z tego względu polecam jednak użyć jakiegoś podkładu. Jednak to jedyne co mogłabym mu zarzucić poza tym lakier jest godny polecenia. Ja jako bazy użyłam białego lakieru Golden Rose Paris nr 04, który uważam za najlepszy biały lakier jaki kiedykolwiek miałam. 
Zapraszam do oglądania truskawkowych paznokci ;) 













14 komentarzy:

  1. Wyszło świetnie! Masz piękne paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ten Jolly Jewels wygląda jak koktajl truskawkowy, ładnie komponuje się z bielą:). Ja mam inny róż z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki chociaż przyznam, że ta długość zaczyna mi przeszkadzać

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba takie połączenie :) Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście przypominają truskawki :)
    Bardzo fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo osób chwali sobie biel z GR, muszę w końcu ją dorwać, bo ostatnio idealną biel znalazłam z SH, ale biorąc pod uwagę cenę, wolałabym Golden rose ;)
    Piękny masz kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale superaśne! Faktycznie mus truskawkowy ;) mniam ..zjadłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne :) mniam mniam :) paznokcie cu dow ne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo jaki fajny pomysł :D świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, jednak przyznam szczerze, że to prostokątne, które jak powiedziałaś było podwaliną do tego, bardziej mi się podoba :-)

    Nie mniej to też jest bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)