niedziela, 22 czerwca 2014

Coral Reef + ćwieki

W końcu dotarły do mnie moje długo wyczekiwane ćwieki! Zamówiłam przez internet 2 kolory kwadratowych ćwieków- złote (które użyłam do dzisiejszej stylizacji) i srebrne, które też wkrótce pokażę. Wiem na pewno, że muszę kupić jeszcze okrągłe, a co do tych to pierwszy raz miałam styczność z kwadratowymi ozdobami i muszę jeszcze potrenować ich przyklejanie, jeśli chodzi o trwałość utrzymania się na paznokciach to nie jestem w stanie tego ocenić ponieważ w moim przypadku każda przyklejona ozdoba odpada jeszcze tego samego dnia (taki ze mnie talent). 
Do tej stylizacji użyłam lakieru Avon w kolorze Coral Reef, który mam już od dawna, a o którym trochę zapomniałam. Przyznam, że nie jest to do końca mój kolor (słabo czuję się w czerwieniach), ale połączenie ze złotymi ćwiekami całkiem mi się spodobało. Lakier jest świetny na moich paznokciach tylko 1 warstwa, która całkowicie kryje płytkę bez żadnych prześwitów, schnie w czasie umiarkowanym (nie jakoś przesadnie długo, ale też nie błyskawicznie).




 








9 komentarzy:

  1. Fajowe połączenie ;) Też mam Coral Reef, ale jakoś nie mogę się za niego zabrać ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne połączenie ;) Całośc prezentuje sie cudownie, No i masz świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny lakier, zdobienie przypadło mi do gustu :). Ćwieki są genialne :3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście złoto pięknie komponuje się z czerwienią:),fajne te ćwieki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre połączenie ;-) Też ostatnio zainwestowałam w ćwieki. Podoba mi się Twoje zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne paznokcie ;) Uwielbiam ćwieki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienie bardzo mi się podoba,a te ćwieki super,też muszę za jakimiś się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)