sobota, 24 maja 2014

Szaraki

Ostatnio brakuje mi na wszystko czasu (na malowanie paznokci też), że nie wspomnę o zgraniu zdjęć z aparatu :/ Postanowiłam więc wyciągnąć coś co stworzyłam już jakiś czas temu i co cierpliwie czekało na swoją publikację, no i się doczekało! Dobrze, że mam w zapasie kilka takich stylizacji na czarną godzinę :)
Inspiracją była pościel w szarą kratkę, którą widziałam w internecie, ale niestety nie pamiętam gdzie (prawdopodobnie allegro),a która tak mi się spodobała, że postanowiłam odwzorować ją na paznokciach. Połączenie szarości i bieli działa na mnie uspokajająco. W efekcie powstało zdobienie, które może nie jest zbyt perfekcyjne, ale miło mi się kojarzy :)












6 komentarzy:

  1. A ja muszę napisać, że jest genialne. Podoba mi się połączenie kolorów i całe zdobienie. Świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, cudownie to wyglada jak patchwork- gratuluje pomyslu!
    Dla prawdziwej artystki inspiracja jest wszystko. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne zdobienie ;-) U siebie na paznokciach rzadko sięgam po szarości.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! a myślałam że w szarościach nic mnie nie zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądają ;) serduszka są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)