środa, 14 maja 2014

Selective & Jolly Jewels

Tym razem coś dla odważnych albo po prostu dla lubiących ciemne kolory :)
Całą stylizację tworzą 2 lakiery Golden Rose, najpierw wypełniłam płytkę przy pomocy Jolly Jewels zostawiając niepomalowane końcówki a następnie czarnym lakierem z serii Selecitive pomalowałam same końcówki. Całość zajęła mi nie więcej jak 15min (nie licząc czasu schnięcia ;)).
Stylizacja ta jest bardzo efektowna i przykuwająca uwagę jednak jestem w stanie zrozumieć, że nie każdemu może się podobać ze względu na kolorystykę.












11 komentarzy:

  1. Pomysłowe :) bardzo mi się podobają! Nie obrazisz się jak odgapię pomysł ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie :) Jeśli Ci się podobają śmiało zmaluj sobie takie ;)

      Usuń
  2. Lakier GR jest cudowny! Kiedyś zrobiłam czarny french i mój tata mówił, że to wygląda jakbym miała brudne paznokcie :D. A mnie się podobało ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje pazurki zawsze są bardzo oryginale. Skąd czerpiesz inspiracje?
    Jeśli pozwolisz, chętnie wypróbuje takie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało maluj ;) Większość stylizacji wymyślam sama, czasem czerpię inspiracje z internetu lub tv, jednak wolę swoje pomysły bo dają mi więcej satysfakcji :) Ta stylizacja to mój pomysł :)

      Usuń
  4. Dość ciekawy pomysł na paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Świetny pomysł na zdobienie !

    OdpowiedzUsuń
  6. GR jest cudowny ;) fajny pomysł z czarnych frenchem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)