niedziela, 18 maja 2014

RIO

Bohaterem dzisiejszej stylizacji jest lakier Lovely Rio nr 1. Jest to srebrny lakier o piaskowej fakturze z dodatkiem fioletowego (może lekko różowego) brokatu. Lakier ma rzadką konsystencję dzięki czemu aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna :) Do całkowitego krycia wystarczą 2 warstwy przy czym bardzo szybko schnie. Jedyną jego wadą jest zmywanie, ale połączenie piasku z brokatem musi stanowić wyzwanie dla zmywacza! ;)
Drugim lakierem jaki użyłam jest Lovely NUDE nr 6 to delikatny róż wymieszany z beżem, w którym zatopione są bardzo drobne ciemno różowe matowe drobinki (trochę to wszystko wygląda jak skorupka jajka).
Zdobienie jest bardzo proste i niewymagające dużego nakładu pracy, ponieważ jak już wspomniałam Rio tworzy całą stylizację :)












11 komentarzy:

  1. A ja mam numer 7, mam nadzieje że bedzie wyglądac podobnie bo śliczny nudziaczek :) a w połączeniu z rio extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś w moim stylu :) piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten jeden inny paznokieć - w sensie całe zestawienie. Uważam, że jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is a flawless and super neat design!

    OdpowiedzUsuń
  5. perfekcyjnie!!!! ;) po prostu ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane połączenie. Masz piękne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te lakiery Rio, ale tylko jako dodatek, tak na jednym pazurku czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten różowy i o dziwo na mnie wygląda nieco inaczej, ale i tak jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jednym paznokciu z takim nudziakiem świetnie się prezentuje :) Ja mam ten lakier Rio, tyle że w turkusowym odcieniu i zupełnie mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)