niedziela, 4 maja 2014

Piaskowe esy floresy

Piaski Wibo z kolekcji Candy Shop to jedne z moich ulubionych lakierów. W ogóle bardzo polubiłam piaski ze względu na ich fakturę i trwałość, a te z Wibo dodatkowo za łatwość w zmywaniu :) Ostatnio zaczęłam trochę eksperymentować z piaskami i muszę przyznać, że można z nimi uzyskać bardzo ciekawe efekty, które przy użyciu tradycyjnych lakierów już nie wyglądają aż tak fajnie, ale też dzięki piaskom można nadać zupełnie nowy wyraz znanym już zdobieniom. Jedno jest pewne warto próbować! :)
Poprzednie zdobienie z wykorzystaniem piasków Candy Shop TUTAJ











10 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie:). Na tę różową brzoskwinię będę jutro polowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę! Bardzo ciekawe zdobienie ;-) Te piaski są super! Chyba na któryś z nich się skuszę przy okazji promocji w Rossmannie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorystyka super!!!

    Zdobienie wygląda zajefajnie!!!

    Jutro idę do roska i aż się boję co tam zastanę, a raczej czego nie zastanę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Manicure bardzo mi się podoba, oczarował mnie :). Ja będę dzisiaj polowała na te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo jestem pod wrażeniem!!! ;) super ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like the sand effect and the design too!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Super efekt:)
    Mam te same dwa - najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba to zdobienie, kolory piasków równiez. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne to zdobienie! Bardzo podobają mi się kolory tych lakierów, ślicznie wyglądają razem! Żałuję, że nie są kremowe, bo nie przepadam za nie-brokatowymi piaskami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)