środa, 21 maja 2014

Lato w paski

Wczoraj przy okazji przedstawienia lakieru Lovely I love summer TUTAJ pokazałam zdobienie z dwoma zapaskowanymi paznokciami i tak niby było ok, ale coś mnie w tym denerwowało, czegoś brakowało i musiałam domalować więcej pasków. Może trochę przesadziłam, ale musiałam to zrobić! Poza tym miałam ogromną ochotę użyć mojego nowego lakieru od Eveline minimax nr 902 w cudownym kolorze fuksji :) Więcej o nim innym razem teraz mogę jedynie powiedzieć, że jestem nim zauroczona! W ogóle ostatnio pojawiło się w sklepach tyle nowych i cudownych kolorów, że aż nie wiem w którą stronę najpierw patrzeć :)








Wzorek na palcu wskazującym lewej ręki uległ uszkodzeniu wskutek tworzenia wzorków na prawej ręce ;)

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie widziałam takiego zdobienia. Uważam, że jest po prostu mega :D. Genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. o cholercia niesamowite :). Jest mega letnie! w sam raz na plaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam !!!! są po prostu prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle tu paseczków, że chyba się odpatrzę i następne zdobienie jakie sobie zrobię też będzie w paseczki ;-) Zainspirowałaś mnie! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, this is more than perfection. I love the idea and the effect you've created, your very talented and skilled!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładniutkie ;) róż i mięta w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)