piątek, 16 maja 2014

Kobalt

Piękny kobaltowy lakier od Eveline odgrywa główną rolę w dzisiejszym zdobieniu. Kolor jest wspaniały, intensywny choć trochę wyszło na nim bąbli, ale to moja wina ponieważ nałożyłam grube warstwy w dość szybkim tempie. Miałam podobny kolor lakieru z firmy Ados, z tym że był on bardzo wodnisty i do pełnego zakrycia płytki trzeba było nałożyć sporo warstw przez co paznokcie schły wieki, natomiast mały Eveline znacznie lepiej sobie radzi z kryciem. Czas schnięcia oceniam jako przyzwoity :)

Dzisiejsze zdobienie to taki trochę miszmasz, w trakcie malowania kilka razy zmieniały mi się koncepcje, a w efekcie wyszło tak:












6 komentarzy:

  1. ładnie :) u mnie też na niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ten kobalt mnie zachwycił :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez jestem pod wrazeniem koloru, ale nie tylko...caly mani wyglada cudnie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;) niebieski jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny mix! I super dobrałas kolory do niego - całość wygląda extra;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię takie paznokciowe mixy ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)