wtorek, 20 maja 2014

I love summer

 Do miętowego lakieru Lovely z kolekcji I love summer, który prezentowałam TUTAJ dokupiłam jeszcze żółty nr 6 z tej samej serii. Nie miałam takiego odcienia ponieważ zwykle w sklepie można znaleźć pastelowe lub neonowe odcienie żółtego, a ten jest słoneczny :) Podobnie jak mięta to słoneczko również ma w sobie połyskujące drobiny, które na szczęście dla mnie ciężko wypatrzeć (nie przepadam za tego typu efektami choć zdarzają się wyjątki), zdaje się że cała seria I love summer ma w sobie te błyskotki (nie wiem jak powinno się na takie drobiny mówić więc wolę nazywać to po swojemu ;)). Plusem jest to, że lakier nie rozlewa się i szybko schnie, minusem jest to, że dla zadowalającego efektu trzeba nałożyć 3 warstwy (bąble są znów zasługą mojego szybkiego i grubowarstwowego malowania).











12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają te paseczki,iście letnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te letnie kolory tworzą zgraną parę ;)

      Usuń
  2. Tak spodobało mi się zdobienie, że aż je sobie zapisałam w zakładkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dzięki :) ale mi się miło zrobiło :)

      Usuń
  3. Świetne mani :D Mam róż z tej serii i nie ma shimmeru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, róż jest bezdrobinkowy:) Świetne mani:D

      Usuń
  4. Trzy warstwy to dla mnie za dużo, ale prezentują się świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie, delikatnie i z klasa! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te błyszczące drobinki to tak zwany "shimmer" ;-) Bardzo fajne zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram się zapamiętać , że tak się na to mówi ;)

      Usuń
  7. paski, paski...ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)