czwartek, 29 maja 2014

Fuksja

O pięknym "fuksjowym" kolorze Eveline minimax 902 wspominałam wcześniej TUTAJ. Trudno było mi uchwycić na zdjęciach jego rzeczywisty odcień, najlepiej oddaje go chyba pierwsze zdjęcie (same lakiery). Dobór kolorystyki tej stylizacji był inspirowany buteleczką minimax,a jako dodatek znów paski (jakoś nie mogę się od nich uwolnić) mam nadzieję, że nie stało się to monotonne. W pierwszej próbie chciałam narysować je sama, ale widząc marne rezultaty sięgnęłam po tasiemki, trzeba sobie życie ułatwiać a i efekt jest bardziej estetyczny :)








13 komentarzy:

  1. No ta fuksja jest genialna :D A jak się spisuje ten czarny selective?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, jedna grubsza warstwa wystarczy do idealnego krycia bez prześwitów, polecam :)

      Usuń
  2. O kurczę! Fajne ;-D Powiedziałabym nawet bardzo fajne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaz zawsze zazdroszczę pomysłów:)
    Super mani:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, bardzo ciekawe połączenie. Robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Just one word for this: FABULOUS!

    OdpowiedzUsuń
  7. ...ale masz piękne, zadbane pazurki :) Moje są już spore, ale do takiej długości jeszcze muszę trochę zapuścić :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) sama jestem w szoku, że tak urosły ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)