poniedziałek, 12 maja 2014

Floral nails

Wszystko co lubię w jednym czyli piasek, kwiaty, paski i pastele! :) Ten styl zawsze mnie zachwyca!
Kolorem dominującym przy tym zdobieniu jest jasny róż od Miss Sporty nr 480. Lakier jest dość rzadki, a do całkowitego krycia potrzebuje 3-4 warstw. Jednak jego plusem jest to, że mimo tak wielu warstw nie bąbluje (może niewielkie bąbelki są widoczne na palcu wskazującym , ale tam nałożyłam naprawdę grube warstwy) i dość szybko schnie.
Ciemniejszy róż to Miss Sporty nr 490, choć wykorzystałam go tutaj tylko do narysowania kwiatów to zdążyłam go przetestować też na całej płytce. W porównaniu do 480 ten kolor jest bardziej kryjący i 2 warstwy spokojnie wystarczają, a przy białej bazie można nałożyć tylko jedną warstwę.












11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, a te kwiatuszki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your new nail shape, it is super sexy and the design is perfect for it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne..też muszę jakieś różyczki sobie namalować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawienie koloeystyczne. Super zdobienie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne i jakie długie.... bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne kolory i świetne zdobienie. Całe mani jest rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem tylko WOW!!! cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobienie! Bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)