wtorek, 6 maja 2014

China Glaze Aquadelic

W końcu przyszła pora by pokazać China Glaze Aquadelic, mam go już jakiś czas, ale jakoś ciągle go pomijałam wybierając lakiery do zdobień. Kupiłam go przez internet i kolor wydawał mi się bardziej turkusowy, morski, natomiast w rzeczywistości jest nieco inny, mniej intensywny niemniej jednak też mi się podoba. Choć nie nakładałam go na całą płytkę to muszę przyznać, że aplikacja była bezproblemowa, na białej bazie wystarczyła 1 warstwa do idealnego krycia, nie zauważyłam bąbli, szybko wysechł, same pozytywy.
A to już moje zdobienie z China Glaze Aquadelic w roli głównej :)








7 komentarzy:

  1. Wow ! Jakie równe :o
    Świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę precyzji. U mnie pewnie wyszłyby jakieś pomazańce :D.
    Ładny lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem precyzyjnego wykonania, super:)
    Lakier świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wyglada ;) ale najlepszy efekt z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają tak zmalowane paznokcie ;-) ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nietypowy efekt - bardzo ładne paznokcie !

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt i mięta idealna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)