sobota, 10 maja 2014

Black, White&Neon

Nie mogłam się powstrzymać i do wczorajszego zdobienia (link TUTAJ) postanowiłam dodać neonowy akcent w postaci lakieru Lovely IBIZA. To intensywny neonowy piasek, w którym się zakochałam. Na opakowaniu widnieje informacja, że lakier przeznaczony jest wyłącznie do sztucznych paznokci, prawdopodobnie ze względu na przepisy, które zabraniają w Polsce używania tak silnych barwników jakie wykorzystywane są do produkcji neonów. Lakier nie wyrządził u mnie żadnych szkód na naturalnej płytce choć nie wiem czy jest bezpieczny przy długotrwałym i regularnym stosowaniu. Lakiery z kolekcji IBIZA dostępne są w drogeriach Rossmann, chociaż słowo dostępne jest co najmniej nie na miejscu bo dostać je teraz graniczy z cudem. Mam jednak nadzieję, że lakiery z kolekcji IBIZA będzie można jeszcze kupić bo oprócz tego intensywnego żółtego piasku na kolekcję składają się piękny pomarańcz i róż :) Polecam tą kolekcję wszystkim, którzy kochają neony!










10 komentarzy:

  1. Wow, ładny lakier :D. Ja neony zostawiam na wakacje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Polowałam na te neonki..niestety u mnie rozeszły się jak świeże bułeczki i dla mnie nic nie zostało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wytrzymałaś :P musiałas coś dodać :p jest pięknie ;) ładny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te neonki ;) u mnie również nie było ich w czasie promocji

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc to pierwszy raz widzę takie połączenie, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten neon! :-D ale jednak informacja ze jest na sztuczne paznokcie działa na mnie odstraszajaco

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje ten neonek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)