czwartek, 3 kwietnia 2014

Paski piaski

Zielono srebrna stylizacja na bogato ;) Dużo się błyszczy i dość sporo się dzieje mimo prostych form. Do wykonania tego zdobienia użyłam lakierów Golden Rose Paris nr 222 Lovely Snow Dust nr 3.
Zielony Golden Rose dużo lepiej prezentuje się w świetle dziennym, jest żywszy i bardziej intensywny, w sztucznym świetle jest przygaszony, spokojny, prawie jak 2 zupełnie inne lakiery. Snow Dust jest genialny, ma w sobie dużo świecących błyskotek, szybko schnie i ładnie kryje (paseczki na zielonej bazie zrobiłam 1 warstwą Snow Dust).
To taka moja paskowo-piaskowa wariacja :)










12 komentarzy:

  1. Ładnie:). Podoba mi się zestawienie kolorów. Golden Rose jest.śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie!!! Bardzo oryginalny pomysł!!!

    Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście na bogato ;). Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny mani !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg, this manicure is amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne! Robilas od reki czy z tasma?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. te pazurki z piakowymi paskami wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier z Golden Rose ma świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)