środa, 23 kwietnia 2014

Neonowe warkocze

Jakiś czas temu pokazywałam już neonową stylizację z lakierami China Glaze TUTAJ, na które sobie trochę ponarzekałam jednak nie skreśliłam ich i po tym zdobieniu jestem zadowolona, przede wszystkim dlatego, że prawie nie było bąbli :)) A kolory... mmm bajka, chociaż ciężko uchwycić na zdjęciach ich intensywność (słaby sprzęt), za to w rzeczywistości biją po oczach! :)
Pod neony użyłam białego lakieru Golden Rose, na który nałożyłam 2 warstwy pomarańczowego Sun Of A Peach, warkocze to pojedyncze warstwy na białej bazie.











11 komentarzy:

  1. Piękne kolory i super wykonanie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dobrałaś kolory. Efekt jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten wzorek. Kiedyś próbowałam ale poległam...

    Chinki cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów ktoś mnie zaskoczył nowym wzorem :).
    Chyba nigdy bym na niego nie wpadła. Wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Bardzo ładnie Ci wyszło to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory sa swietne ;) i warkocze fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. You totally nailed it, the colors are perfect together and the mani is flawless! I want to try this technique from such a long time, but I always think that it will be a fail. Was it hard to do it? How much time did it take?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) it's really easy, just looks complicated. It took me about 40min to prepare whole mani

      Usuń
    2. I am definitely going to try it too, because it looks great!

      Usuń
  8. Pomarańcz jest boski, taki intensywny. A warkocze idealne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)