poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Miętusy

Kolejny miętowy lakier w mojej kolekcji to Lovely z serii I Love Summer. Cała seria tych lakierów liczy tylko kilka kolorów z tego co pamiętam jest chyba jeszcze różowy, żółty i niebieski (przynajmniej w moim rossmannie były tylko takie), w każdym razie mi najbardziej spodobała się ta mięta. Nie widać tego na zdjęciach, ale lakier ma w sobie delikatnie połyskujące drobinki, nałożyłam 2 grubsze warstwy przy czym czas schnięcia wypadł całkiem dobry. Całość "zlukrowałam" GR Jolly Jewels i tak powstały moje miętusy :)










Inne zdobienie z wykorzystaniem lakieru Jolly Jewels TUTAJ

11 komentarzy:

  1. Slicznie Ci to wyszlo, piekne masz paznokcie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mani :3 A tego miętusa chyba dopiszę do listy zakupów w Rossmannie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne to połączenie! Uwielbiam ten lakier JJ :). Mięta genialna, ja kupiłam piasek z Lovely ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  4. miętuska nie znam, ale co do JJ mam bardzo podobną chinkę ;] cudowne zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, świetny pomysł i połączenie kolorów. Mam ten JJ i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleństwo! piękne zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. These two polishes are perfect together and I love the way how you added the glitter one, it looks fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na wykorzystanie brokatowego lakieru ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)