piątek, 11 kwietnia 2014

Kropeczki 3D

Kropeczki to jeden z moich ulubionych motywów, pasują zawsze i praktycznie do wszystkiego, a co najważniejsze ich wykonanie jest mega proste i szybkie :)
Dziś prezentuje kropeczki 3D :) Wybrałam delikatną, neutralną kolorystykę, która ładnie eksponuje kropeczkowy efekt 3D ;) Jak go uzyskać? To proste, najpierw robimy czarne kropeczki, które będą dawały wrażenie cienia, następnie przesuwając się nieco w bok na czarne nakładamy białe kropeczki. Całość pokryłam matowym topem :)







 Miłego weekendu! :)


11 komentarzy:

  1. Łał, jeszcze nie widziałam nigdzie takich kropeczek. Bardzo mi się podobają. Muszę w najbliższym czasie spróbować je zrobić choć pewnie tak ładnie mi nie wyjdą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci wyjdą, kropeczki zawsze wychodzą :)

      Usuń
  2. Calosc wyglada bardzo ciekawie. Niestety kolorystyka nie moja i nie wiem dlaczego ale ja bardzo nie lubie kropek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, bardzo oryginalna wariacja na temat kropek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra to wygląda !!! super pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow I like it!!!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wyglada. A czarny naprawde daje fajny efekt cienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very cute design and colors, and I love that it is matte!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)