środa, 16 kwietnia 2014

Kolorowo cd

W poprzednim poście, do którego link znajduje się TUTAJ, prezentowałam stylizacje zupełnie spontaniczną, wielką improwizację ;) W każdym razie efekt wyszedł nawet fajny tylko czegoś mi brakowało, a ponieważ nie miałam czasu żeby dodać jakieś precyzyjne malowanki i potrzebowałam czegoś co można wykonać błyskawicznie chwyciłam foliową torebkę, biały lakier i oto co mi wyszło:






Może wiele się nie zmieniło lub też nie zadziało, ale dla mnie zmiana była wystarczająca i zadawalająca, takie tam kombinacje :) I ta wersja chyba bardziej mi odpowiada.

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba taki manicure. Muszę sama wypróbować taką metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też fajnie wygląda, ale osobiście wybrałabym pierwszą wersje ;) Ale ta też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny efekt i piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie połączyłaś pastele. Efekt jest bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)