środa, 9 kwietnia 2014

Highlight of my summer

Dziś w roli głównej znów China Glaze, tym razem Highlight Of My Summer czyli świecąca zieleń. Choć nie za bardzo udało mi się uchwycić właściwy odcień tej zieleni na zdjęciach to w rzeczywistości jest ona bardzo intensywna, taka trochę neonowa mięta. Oczywiście jak przystało na China Glaze kolor jest boski (przynajmniej dla mnie) i tym razem się tak nie zbąblował więc chyba zaczynam nabierać wprawy w użytkowaniu lakierów China Glaze i jestem nim oczarowana ;) Co tu dużo mówić kolor jest piękny, intensywny, radosny, energetyzujący i orzeźwiający. Naprawdę warto mieć go w swojej kolekcji :)











13 komentarzy:

  1. Rzeczywiście kolor jest cudowny. Sam manicure również bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej zieleni jeszcze nie miałam, ale jest śliczna :) Bardzo ładne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podpinam :D

      Bardzo ciekawe zdobienie i przypomina mi pisankę :D

      kolorki iście wiosenne!!

      Usuń
  4. Swietne! Super zdobienie! Dokladnie, ta zielen ciezko uvhwycic, ale Tobie i tak sie udalo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. manicure rewelacyjny! bardzo fajny pomysł - cos zupełnie nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespotykany odcień zieleni, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne mani ! Poluje na ten lakier z China Glaze ten kolor jest zniewalający ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)