środa, 30 kwietnia 2014

Cieniowane

Po raz kolejny sięgnęłam po neon, tym razem żółty lakier firmy VIP Lady (nabyty na straganie) ;) Przyznam, że jak na lakier za 4 zł i w dodatku neon jest bardzo fajny, z białą baza 2 cienkie warstwy do całkowitego krycia bez prześwitów. Jedynie pędzelek jest słabej jakości, postrzępiony, przez co aplikacja jest dość irytująca, za to kolor jest bardzo intensywny. Na zdjęciach cieniowanie, które wykonałam nakładając neon gąbeczką na beżowy lakier Essence, dlatego kolor jest trochę mniej neonowy niż gdyby był na białej bazie. Całość wykończyłam matowym topem Lovely i nie dodawałam nic więcej żeby nie przekombinować.








Miłego weekendu :)

7 komentarzy:

  1. A mnie nie wychodzi nakładanie lakieru gąbeczką... Jak to zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie zawsze wychodzi, ale nie poddaję się i próbuję :) Ja na gąbkę nakładam lakier i po prostu ciapam :) czasem wychodzi lepiej czasem gorzej :) Zauważyłam też, że ładniejsze cieniowanie wychodzi jak używam gąbeczki do makijażu więc może spróbuj tym sposobem, powodzenia :)

      Usuń
  2. Super Ci wyszlo. Tez ostatnio robilam ombre tylko z dwoma kolorami;) ale Twoje jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam tylko raz ombre, nie wyszło mi i zwątpiłam.
    Efekt końcowy mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutkie, lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne i super neonek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)