poniedziałek, 7 kwietnia 2014

China Glaze

China Glaze... moje marzenie od wielu lat, wzdychałam do tych lakierów oglądając je w internecie , piałam na ich widok! Jednak problem z ich dostępnością i cena powodowały, że przez długi czas tylko o nich myślałam. W końcu nastąpił przełom! Pomyślałam, a co mi tam skoro zebrałam się w sobie żeby prowadzić bloga to i China Glaze sobie kupię! Czekałam na paczkę ok miesiąca i kiedy przyszła skakałam ze szczęścia i co? No szału nie ma, a nawet czuję lekkie rozczarowanie. Kolory są boskie tego nikt im nie odbierze, ale cała reszta ...please... myślę, że można znaleźć podobne kolory w niższej cenie. A skąd rozczarowanie już mówię ilość warstw jakie trzeba nałożyć żeby nie było prześwitów to 3 i niestety bąbluje :( To jest najgorsze, nienawidzę lakierowych bąbli na paznokciach co jak co, ale tego się po nim nie spodziewałam! Może bąblowanie jest efektem mojego szybkiego malowania, potestuję i zobaczę. W każdym razie nie żałuje zakupu bo kolory są obłędne i lakier szybko wysycha, a u mnie to ogromny plus więc mimo tych kilku drobnych mankamentów i tak było warto ;)
W zależności od światła intensywność kolorów jest inna, w rzeczywistości są baaardzo neonowe :)











19 komentarzy:

  1. Nie znam tych lakierów, ale rzeczywiście kolor mi się podoba. Chętnie bym zobaczyła tą zieleń na paznokciach. Również lubię jak szybko wysychają :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna będzie zielona stylizacja :)

      Usuń
  2. Kolory są obłędne, bardzo intensywne:). Ale bąble rzeczywiście są niefajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam, że na tą ilość chinek co mam a mam ich bardzo dużo nie spotkałam się z bąbelkami u żadnej. Nie mniej ja zawsze przed nałożeniem kolejnej warstwy czekałam min godzine, czasem mniej ale efektu bąbelków nie miałam... Ja kocham te lakiery

    No i jak już jesteśmy przy nich to gdzie je kupiłaś?? daj namiary :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam kilka minut jest więc duże prawdopodobieństwo, że wina leży po mojej stronie, albo trafiłam na jakieś buble... Zamawiałam ze strony http://victoriasbeauty.com/

      Usuń
    2. tego sklepu jeszcze nie znam, ale skoro to PL to co im tak długo zajęło wysyłanie paczki??

      Usuń
  4. Też długo nie miałam żadnej Chinki, ale gdy już je kupiłam...zakochałam się! Szkoda, że u Ciebie średnio się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wszyscy sobie chwalą China Glaze tym bardziej byłam zdziwiona jak zobaczyłam bąble. Może to przez to, że lakier nakładałam szybko nie odczekując na wyschnięcie każdej warstwy, a może to przez odżywkę, która użyłam pod lakier... Na pewno nie raz jeszcze pomaluje nimi paznokcie i mam ogromną nadzieję, że następnym razem bąble się nie pojawią.

      Usuń
  5. Ja też nie mam problemów z bąblami u China Glaze,,,ale wydaje mi się, że kupiłaś kolory z zeszłorocznej neonowej kolekcji, na która większość blogerek psioczy, bo wiele lakierów z tej kolekcji ma beznadziejną formułę i krycie...zwłaszcza wersje jelly...ale ogólnie ja strasznie lubię China Glaze, więc się nie zrażaj i daj im jeszcze szanse :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iza to dokładnie ta kolekcja, oczywiście dam im szanse bo kolory są świetne, a kupiłam też podpatrzony u Ciebie Glistening Snow i on jest fajny, bezproblemowy ;)

      Usuń
  6. Tez mam ten lakier. To fakt co do jego jakości to można podyskutowac. Nie jest wart tej ceny. wpadniesz? http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam kolory, są śliczne, zdobienie delikatne.
    Całość prezentuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ombre :D Neonki są totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku ale śliczne, idealne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez sie na nie czailam dosc dlugo, glownie przez cene, ale na swieta kupilam sobie 3szt. I to te same:D kolory swietne, niestety gorzej z aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego własnie ja się wstrzymuję z wydaniem kasy na droższe lakiery. Obawiam się rozczarowania, choc mysle, że wreszcie jakaś chinka u mnie zagości. Żebym sama się przekonała czy sa takie boskie, czy nie będę zadowolona tak jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kolorki, chyba się skuszę na lakiery z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)