czwartek, 17 kwietnia 2014

Candy Shop

W końcu w moim Rossmannie można było dostać lakiery z nowej kolekcji Wibo Candy Shop, w której są "aż" 4 kolory ;) o piaskowej strukturze. Jedna grubsza warstwa zapewnia optymalne krycie, przy bardziej oszczędnej aplikacji trzeba nałożyć 2-3 warstwy. Lakier schnie dość długo w porównaniu do wszystkich piasków jakie używałam, ale nałożyłam dość grubą warstwę więc go usprawiedliwiam. Co ważne jak na piasek zmywa się rewelacyjnie, w tym miejscu bardzo duży plus dla Candy Shop!
Nazwa kolekcji cukierkowa zatem pozostając w klimacie pokusiłam się o stylizację mającą przypominać takie duże, okrągłe zakręcone lizaki, wyszło jak wyszło ;)








8 komentarzy:

  1. Super ;) pazurki wygladaja soczyscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie świetne, a lakiery bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:)
    Jak kiedyś próbowałam zrobić coś takiego na piaskach, ale poległam...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj z Candy Shop, może tym razem się uda :) Ja pierwszy raz robiłam wzorek piaskami i będę kombinować dalej :)

      Usuń
  4. Ja nie umiem wzorkow piaskiem. Nie wpadlam jeszcze na ta serie.

    Zdobienie i kolorki super!

    OdpowiedzUsuń
  5. próbowałam tego na zwykłym lakierze. Na piaskach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, też mam te dwa kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, ładne zdobienie ;-) Wszystkie kolory są genialne, nie mogę się na żaden z nich zdecydować ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)