piątek, 7 marca 2014

W kratkę

Dziś u mnie paznokcie jak pogoda, "w kratkę" ;)
Wiele lat temu bardzo popularny motyw kratki zdominował świat (szczególnie damską garderobę)! Wersja beż-czerwień była obecna dosłownie wszędzie. Chusty, szaliki, koszule, spódnice, chyba każdy miał w swoim domu coś z tym motywem (choćby parasolkę). Tak się składa, że w ostatnich dniach znów zetknęłam się z tą kratką i postanowiłam ubrać w nią paznokcie. Co prawda miałam wątpliwości czy wstawić tą stylizację (nie obyło się bez drżenia ręki i widoczne są niedoskonałości), ale ostatecznie stwierdziłam, a co mi tam! ;) A oto stara, ale jara kratka:





4 komentarze:

  1. Omg, this model is amazing. I love the colors combination :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknieeee i w dodatku w fioletach! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. perfekcyjne! i świetna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)