niedziela, 23 marca 2014

Trzy kolory-zrób to sam

Poniżej chciałabym przedstawić mini instrukcję do wykonania zdobienia nazwanego przeze mnie Trzy kolory. Nie ogarnęłam jeszcze nagrywania filmików dlatego będzie to instrukcja obrazkowa.





Krok po kroku:
1. Malujemy paznokcie wybranym kolorem bazowym (u mnie różowy) i czekamy aż wyschnie po czym rysujemy białym lakierem półksiężyce
2. Obrysowujemy górną granicę białego lakieru czarnym kolorem (pewnie wygodniej jest używać farbek akrylowych, ale ja takich nie posiadam)
3. Za pomocą sondy przy czarnym obrysowaniu robimy duże czarne kropeczki (jeśli nie mamy sondy można użyć wsuwki do włosów z zaokrągloną końcówką ewentualnie zapałki)
4. Nad dużymi kropkami dodajemy małe kropki czarnym lakierem
5. Na środku dużych czarnych kropek nakładamy białym lakierem mniejsze kropeczki
6. Czarnym lakierem rysujemy 2 półokrągłe linie na białych półksiężycach
7. Pomiędzy kropkami również sondą robimy malutkie piegi wedle uznania gdzie popadanie
Kolejność czynności po wykonaniu kroków 1 i 2 jest w zasadzie dowolna, ja akurat zrobiłam to tak :)



Mam nadzieję, że moja instrukcja jest w miarę zrozumiała i przydatna :)

9 komentarzy:

  1. Instrukcja jest bardzo zrozumiała. Jak tylko będę miała chwilę postaram się wypróbować motyw na paznokciach i zadziwić nim rodzinkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka byłam pewna, że to naklejki!

    Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great tutorial and the result looks great

    OdpowiedzUsuń
  4. Według instrukcji to dosyć proste zdobienie;). Za jakiś czas spróbuję, chociaż z moimi zdolnościami lewa ręka pewnie wyjdzie znośnie, a druga masakrycznie;). Ale instrukcja jest bardzo zrozumiała, a zdobienie efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, muszę kiedyś spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  6. dość ciekawe kiedyś spróbuje się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great tutorial, as I told you in your previous post I love the design!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)