niedziela, 16 marca 2014

Pluszaki

Od dłuższego czasu chciałam kupić kudłaty pyłek Wibo, jednak słyszałam na jego temat sporo niepochlebnych opinii i to mnie powstrzymywało. Nie byłabym jednak sobą gdybym nie uległa :D Musiałam sprawdzić na własnej skórze ten wynalazek :) I rzeczywiście na początku było wielkie wow, takie milutkie i włochate paznokcie, coś nowego, coś innego, ale to tyle zalet. Jeśli chodzi o stronę praktyczną sama aplikacja nie jest łatwa ani przyjemna ( ja przynajmniej połowę rozsypałam wszędzie tylko nie na paznokcie w końcu jednak użyłam do tego pędzelka i jakoś poszło), po pierwszym umyciu rąk części pluszowego pyłku już nie było, przy kolejnych robią się widoczne prześwity lakieru, chociaż nie odpada całkowicie to powstałe łaty też nie wyglądają estetycznie. Podsumowując fajny gadżet pod warunkiem, że nie myjemy często rąk ;)
Poniżej moja propozycja stylizacji z wykorzystaniem pluszowego pyłku Wibo:










7 komentarzy:

  1. Fluffy nails, so cute and I love the teddy and the color of the powder. All in all a sensational mani!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny gadżet pod warunkiem, że nie myjemy często rąk, hahahaha :D Padłam. Misiak zrobiony przez Ciebie czy to jakaś naklejka? Bo wszystko razem wygląda genialnie, co z tego, że po jakimś czasie puszek odpada... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) taki żarcik ;) Miśka narysowałam sama, cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Haha super pomysł :) Mnie się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. This manicure looks so lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny misiek! Uroczo to wygląda:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł z dodaniem misia ;) ja mam velvet z allegro i fajnie mi się trzyma, do 2 dni, nawet mimo mycia rąk ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)