piątek, 14 marca 2014

Maki

Mój ostatni nowy nabytek z Golden Rose to lakier Jolly Jewels nr 110. Jak tylko go zobaczyłam to pierwszym skojarzeniem były maki. Czarne i czerwone elementy zatopione w mlecznym lakierze wzbudziły we mnie makową inspiracje. Może banalne, ale  musiałam to zrobić! ;) Jestem zadowolona z efektu, wyszło dokładnie tak jak chciałam :) Nałożyłam 2 warstwy makowego topu Golden Rose na biały lakier Eveline miniMax, maki narysowałam czerwonym lakierem Rimmel i czarnym Eveline miniMax.









5 komentarzy:

  1. Świetny mani, też mam ten kolor jolly właśnie nazywam go "makowy" :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten GR i bardzo go lubię...ale te maki są po prostu mistrzowskie :D Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie, wiosennie się zrobiło. Te maki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że nie tylko mi od razu skojarzył się z maczkami ;) bardzo ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)