wtorek, 4 marca 2014

Kreskówki

Dziś przygotowałam stylizacje z kreskówki :) coś w stylu mangi. Pamiętam bajkę z mojego dzieciństwa, którą zresztą uwielbiałam "Czarodziejka z księżyca" i tam te piękne czarodziejki miały właśnie paznokcie w podobnym stylu (tylko ładniejsze :)).
W każdym razie do rzeczy przygotowałam 2 wersje z połyskiem i z matem (nie mogłam się zdecydować, którą wybrać chociaż bardziej skłaniam się ku wersji matowej).
Wykonanie bardzo szybkie i proste nie trzeba mieć specjalnych zdolności, postaram się wkrótce dodać taką małą instrukcję jak wykonać takie zdobienie. Efekt na żywo jest super na pewno takie paznokcie "nie przejdą niezauważone" :D Widoczne mogą być pewne niedociągnięcia, ale bardzo się spieszyłam no i oczywiście wciąż walczę ze skórkami, które stawiają wyjątkowo silny opór na wszelkie moje działania.

Połysk:




Mat:









16 komentarzy:

  1. Świetne! Kiedyś próbowałam robić takie cuda- z marnymi skutkami ;p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie Ci to wyszlo! :) musze sprobowac tez wykonac podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio próbowałam to robić / biało czarne/
    super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda...sama nie wiem, ale chyba rzeczywiście mat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzór i dobre wykonanie, oczywiście obserwuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie Wam dziękuję, jest mi bardzo, bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W macie jest lepsze wiem bo sama już dawno robiłam w wersji różowej to zdobienie i też mat i przypadł bardziej do gustu :)

    P.S. Jeśli możesz to wyłącz sobie weryfikację obrazkową w ustawieniach komenatrzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita dzięki za info, nie widziałam, że mam włączoną weryfikację obrazkową. Teraz powinno być ok :)

      Usuń
  8. pieknie Ci wyszly te pazurki! No i tak precyzyjnie- bardzo, bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. It is a fun looking manicure and I love the base color!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love how this model looks :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt, widziałam takie tylko bazowym lakierem był różowy. Ale z niebieskim też bardzo efektownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł. Podoba mi się efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Już w kilku miejsca widziałam takie kreskówkowe paznokcie i chyba muszę w końcu sama spróbować coś takiego zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też robiłam już kreskóweczki,jednak nie wyszło mi tak ładnie jak Tobie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)