poniedziałek, 10 marca 2014

Golden Rose Carnival Nail Color

Udało mi się ostatnio wybrać na lakierkowe zakupy i jednym z nowych nabytków jest Golden Rose Carnival nr 01. Bardzo fajny lakier nawierzchniowy (jak to mówią topper ;)) z białymi ozdobnikami. Jest to lakier z serii "użyj mnie, a zrobię wszystko za Ciebie" ;) no i tak jest wystarczy nałożyć go na dowolny kolor lakieru bazowego i ciekawy efekt murowany! Świetne rozwiązanie kiedy brakuje pomysłu lub czasu na zdobienia. Ja jestem zadowolona ma w sobie dużo ozdobników, które nie odstają, całkiem przyjemnie się nakłada, czas schnięcia przeciętny :)
Tym razem Carnival 01 w towarzystwie błękitnej bazy.







9 komentarzy:

  1. Very pretty combination. I don't have any polishes from GR Carneval collection, but I like how it looks on your nails, so maybe I will buy a few :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. so you should buy it :) I really recommend! :)

      Usuń
  2. śliczne są, na tym gradiencie Karnawał prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło matko, dopiero teraz uświadomiłam sobie, że tam przecież sama baza. Wyglądają jak cieniowane! :)

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)