piątek, 28 marca 2014

Elegancja Francja

Piątek zwykle jest dniem casual-owym, ale u mnie będzie elegancko i bardzo formalnie, jak na maturze ;)
Kilka lat temu zadebiutowały paznokciowe garniturki, teraz przyszła pora na ich żeński odpowiednik!! Kobiece uniformy, garsonki, mundurki jak zwał tak zwał w klasycznej i jakże galowej kolorystyce.
W ogóle ostatnio mam słabość do czerni i bieli, tak na przekór wiosennym klimatom :) To połączenie kolorystyczne zawsze będzie do siebie pasowało niezależnie od zastosowania i pory roku, co tu dużo mówić klasyka!
Żałuję tylko, że nie ubrałam jednego paznokcia w garniturek, byłby takim rodzynkiem, no ale co tam będzie jeszcze okazja ;)








8 komentarzy:

  1. Very cute and original design, it looks lovely on your nails!
    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite paznokcie! :D Bardzo mi się podobają. W życiu nie wpadłabym na pomysł by tak je pomalować.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł na paznokcie..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci to wyszło, elegancja nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)