piątek, 21 marca 2014

Czarny PIK

Wiosna, wiosna... a na moich paznokciach czerń! Stylistyka zdobienia wzięła się z tego, że świat ogarnęła pikówka! Wszystko jest "zapikowane": kurtki, sukienki, spódnice, torebki, buty... więc dlaczego nie paznokcie?! Tak jak kiedyś nie lubiłam niczego co pikowane tak teraz uwielbiam wszystko! Dlatego moje paznokcie także ubrałam w pikówkę! :)
Na niektórych paznokciach widać zniekształcenia, odgniecenia i ogólne uszkodzenia, niestety zanim lakier zdążył porządnie wyschnąć musiałam pędzić do mojej pociechy i chociaż bardzo uważałam jakieś straty są. Mimo to postanowiłam pokazać tę stylizację, mam nadzieję, że te drobne odgniotki nie zepsują efektu bo dla mnie jest naprawdę wow! :)

Do jej wykonania potrzebne są dowolny kolorowy lakier, matowy top coat i tasiemki do paznokci. Malujemy paznokcie kolorowym lakierem, odczekujemy aż całkowicie wyschnie, naklejamy tasiemki tak aby stworzyć pikowany wzór następnie nakładamy 1 warstwę matowego top coat i odrywamy paseczki (pojedynczo), i już :)






8 komentarzy:

  1. Beautiful finish and a great effect. Wish you a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyglądają jakby były trójwymiarowe :D Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne! jak Ty to zrobiłaś? te pikówki wyglądają jak wgniecione,no super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Opis wykonania właśnie dodałam do posta tak na wypadek gdyby ktoś jeszcze chciał wiedzieć jak zrobić taką pikówkę :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem, super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. This model looks absolutely gorgeous

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetnie Ci to wyszło :) Znając moje umiejętności przy zdejmowaniu paseczków, już połowy lakieru by nie było:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)