niedziela, 23 lutego 2014

Z innej bajki...

Dziś znów zainspirowana jednym z przedmiotów należących do mojego dziecka trochę popłynęłam, ale realizacja tego zdobienia była ode mnie silniejsza! Nie mogłam się oprzeć widokowi tych słodkich sówek :) I tak zmalowałam moje "bajkowe" paznokcie :) Sowi motyw jest z tego co ostatnio zaobserwowałam dość popularny (zwłaszcza jeśli chodzi o akcesoria niemowlęce, a w tym temacie jestem od pewnego czasu dość dobrze poinformowana) i dlatego stwierdziłam, że czemu by nie umieścić małych sówek także na paznokciach :)
Z efektu końcowego jestem średnio zadowolona, to była totalna improwizacja! Wszystkich estetycznie wrażliwych przepraszam za stan moich skórek, ale już nie starczyło mi na to czasu, nie mniej jednak obiecuje poprawę.
Przedstawiam wszystkim moje bajkowe sówki :)





6 komentarzy:

  1. Ojejku, jakie te sówki są piękne !!! Wow :) A ten brokacik też mi się strasznie podoba :)
    P.s. ja kolekcjonuje figurki sowie, poza również inne sowie gadżety :) dziecięce ubranka z sowa to już u nas obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, I am one of your new followers, I found your blog by mistake and I was amazed how few followers you have because your nail art is very good, I browsed arround and found very pretty designs! I love how cute the above manicure looks, a very detailed one and the colors are perfect!
    http://andicolouryourlife.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you very much for your kind words, I am happy that you liked it :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle ślicznie zrobione, kolorowe paznokcie - sówki cudne! Improwizcje wychodza Ci chyba najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam sówki :) zwłaszcza na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)