niedziela, 16 lutego 2014

Romantycznie

Sezon sercowo-walentynkowy się skończył, a u mnie wciąż romantyczny cukierkowy klimat. Tym razem inspiracja przyszła do mnie niespodziewanie podczas prasowania śpiochów mojej córeczki :) Kiedy zobaczyłam je leżące obok siebie pomysł połączenia motywu delikatnych, cukierkowych kropeczek z różowymi kwiatami postanowiłam natychmiast zrealizować. Tak powstała ta romantyczna stylizacja, która kojarzy mi się trochę z porcelaną czy tkaninami w prowansalskim stylu ze względu na pastelowe barwy i subtelne kwiaty, które przywołują klimat domowego ciepła.
Do wykonania tej stylizacji użyłam lakierów:
AVON
essence
Golden Rose
Eveline
Ados








2 komentarze:

  1. Super mani, piękne połączenie kolorów, wszystko idealnie do siebie pasuje. I te kwiatuszki <3 Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)