czwartek, 20 lutego 2014

Półksiężyce

Już od dłuższego czasu miałam ochotę wykonać tą stylizację jednak ciągle coś stawało mi na przeszkodzie, być może w jej realizacji pomógł mi fakt, że złamał mi się paznokieć i tak pomyślałam, że to idealne zdobienie dla krótkich paznokci.
Przy okazji z cyklu ciocia dobra rada ;) bezbarwny lakier UV użyty jako top coat ożywia kolor lakieru. Często stosuję go jako top coat przy frenchu wtedy pastelowe kolory są o wiele bardziej soczyste i zdecydowanie wpływa to lepiej na efekt końcowy. To taki trik :)







6 komentarzy:

  1. Bardzo zgrany kolorystycznie duet :) Może i popularne, ale ja jeszcze ich nie robiłam, ale mam ochotę :)
    p.s. a możesz podać nazwę Avonu?

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie bardzo się cieszę, że mogłam Cię zainspirować :) kolor lakieru Avon to pastel pink

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wyszlo ci to zdobienie, kolorki super wspolgraja ze soba. Bardzo mi sie podoba! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za odwiedziny mojego bloga :D- pozdrawiam cieplutkooooo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw półksiężyca zawsze mnie zachwyca :) Kolory dobrane idealnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)