wtorek, 28 stycznia 2014

Powrót do przeszłości...

...Postanowiłam, że zanim dodam coś nowego pokażę kilka stylizacji z przeszłości. Są to zdjęcia z początków mojej przygody ze zdobieniem.
Zdjęcie z marynarską stylizacją w kotwice zdobyło nagrodę dzienną w konkursie Sephora Show Your Colour :) To wyróżnienie bardzo mnie podbudowało i można powiedzieć zmotywowało mnie do utworzenia tego bloga.
Miłego oglądania ;)

PlaceForNails.blogspot.com

PlaceForNails.blogspot.com

PlaceForNails.blogspot.com

PlaceForNails.blogspot.com

PlaceForNails.blogspot.com

PlaceForNails.blogspot.com

PlaceForNails.blogspot.com

PlaceForNails.blogspot.com

PlaceForNails.blogspot.com

PlaceForNails.blogspot.com


2 komentarze:

  1. Znam mnóstwo Twoich stylizacji, mam ich w głowie więcej niż jest na zdjęciach i wiem, że są fantastyczne, zawsze perfekcyjnie wykonane i niezwykle pomysłowe a do tego zawsze na swoich pazurkach - 0 plastiku. Nie mogę się doczekac nowych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)